Najczęstsze pytania
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta lub importera.
W celu anulowania zamówienia, dodania czy usunięcia jednego z zamówionych produktów lub zmiany formy dostawy prosimy o kontakt telefoniczny - 22 621 27 50.
Można również wysłać maila z odpowiednią dyspozycją.
Jeżeli zamówienie zostało już zrealizowane, nie możemy wprowadzić już jakichkolwiek zmian.
Jeśli w ciągu jednego dnia otrzymamy dwa lub więcej zamówień od jednego klienta, połączymy je w całość, aby zminimalizować koszty dostawy. Łączyć zamówienia można także wtedy, gdy dane na fakturach mają być różne. Wystawimy osobne faktury do każdego z zamówień pomimo jednej wspólnej przesyłki.
Jeżeli z jakiegoś powodu sklep nie mógł zrealizować zamówienia w całości lub częściowo, wpłacona kwota za zamówiony towar lub jej część zostanie zwrócona na wskazany numer rachunku bankowego.
W razie życzenia nabywcy można ją będzie wykorzystać przy ewentualnych następnych zakupach.
Do każdego zamówienia dołączana jest faktura lub paragon. Faktura może być wystawiona na dowolną osobę. Dane zostaną umieszczone z formularza zamówienia.