0

Dodatkowe informacje

                  

  1. Dowód zakupu

    Do każdego zamówienia dołączana jest faktura lub paragon. Faktura może być wystawiona na dowolną osobę.
    Dane zostaną umieszczone z formularza.

     
  2. Formularz

    Składając zamówienie należy dokładnie wypełnić formularz i zwrócić uwagę:
    1. czy ma zostać wystawiona faktura czy paragon?
    2. czy adres wysyłki jest różny od adresu widniejącego na ewentualnej fakturze?
       
  3. Czas oczekiwania = czas dostawy przesyłki + czas przygotowania paczki.

    Informacja o tym w jakim czasie wysyłamy dany towar znajduje się w opisie każdego produktu - "wysyłamy w ciągu".
    - "wysyłamy w ciągu 24h" oznacza, że taki towar mamy w magazynie i prawdopodobnie zdążymy go wysłać w ciągu
    24h (1 dzień roboczy) od chwili zamówienia - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania.
    - "wysyłamy w ciągu 3-5 dni" oznacza, że produkt wkrótce będzie dostępny (możliwa wysyłka najwcześniej po 3 dniach roboczych od chwili zamówienia - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania.
    - "wysyłamy w ciągu 14 lub 21 dni" oznacza, że tego produktu nie mamy na magazynie lub jest w trakcie dostawy dostawy do naszego sklepu - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania
    .
    - produkt "niedostępny" - tego towaru nie można zamówić i nie wiemy dokładnie od kiedy produkt będzie znów dostępny,
    - czas dostawy firmą kurierską: 1 dzień roboczy.
    - czas dostawy pocztą polską dla przesyłek do krajów UE: 2-6 dni roboczych.
    Czas realizacji zamówienia i czas dostawy, podajemy licząc dni robocze. 


    7.  Gwarancja

    Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta lub importera z wyjątkiem: naciągów, owijek, rakiet do squasha, piłek.
     


  4. 8. Anulowanie zamówienia

    W celu anulowania zamówienia, dodania czy usunięcia jednego z zamówionych produktów lub zmiany formy dostawy prosimy o kontakt telefoniczny - 0226212750. Można również wysłać maila z odpowiednią dyspozycją.

    Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane, nie możemy wprowadzić już jakichkolwiek zmian.

    9. Łączenie zamówień

    Jeśli w ciągu jednego dnia otrzymamy dwa lub więcej zamówień od jednego klienta, połączymy je w całość, aby zminimalizować koszty dostawy. Łączyć zamówienia można także wtedy, gdy dane na fakturach mają być różne. Wystawimy osobne faktury do każdego z zamówień pomimo jednej wspólnej przesyłki.


    10. Nadpłaty

    Jeżeli jakiegoś powodu sklep nie mógł zrealizować zamówienia w całości lub częściowo, wpłacona kwota poza zmówiony towar zostanie umieszczona na specjalnym koncie w naszej firmie. Można ją będzie wykorzystać przy ewentualnych następnych zakupach (nadpłatę odejmiemy od rachunku). Na życzenie Klienta zwrócimy całą kwotę lub jej część na wskazany rachunek bankowy.
22 6212750
info|protenis.com.pl| class="mail"|info|protenis.com.pl