Pomoc

Zamówienia powyżej 500zł realizujemy na koszt sklepu Protenis za pośrednictwem firmy kurierskiej pod warunkiem przedpłaty.

Jeśli wybrany produkt kosztuje poniżej 500zł i jest przy nim informacja "koszt wysyłki = 0zł", oznacza to, że Klient zamawiając ten produkt nie płaci za koszt wysyłki w przypadku zapłaty z góry.

  1. Płatność i koszty dostawy.

    a) za pobraniem - zapłata za towar listonoszowi lub kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki.
    b) przelewem - zapłata po złożeniu zamówienia na rachunek:
        17 1240 2887 1111 0000 3388 8833 - Protenis, Młynarska 23/12, 05-500 Piaseczno
        (przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto bankowe).
        Mailem wyślemy informację o wysłaniu paczki.

    Zamówienie powyżej 400zł realizujemy na nasz koszt pod warunkiem przedpłaty na konto sklepu (wysyłka  firmą UPS lub DPD): 0.00zł

    Odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie firmy Protenis: 0.00zł

    Firma UPS lub DPD - koszt przesyłki i pobrania: 20.00zł

    Przelew z góry (przed otrzymaniem towaru) na nasze konto: 17124028871111000033888833 - firma UPS lub DPD: 12.00zł.

    W momencie składania zamówienia należy wybrać jedną z przedstawionych wyżej możliwości.


    W przypadku wybrania opcji "odbiór osobisty w sklepie Protenis", zamówiony towar będzie można odebrać pod adresem:
    PROTENIS, ul. Myśliwiecka 4a, 00-459 Warszawa.

     
  2. Nadpłaty

    Jeżeli jakiegoś zamówionego przez Państwa produktu nie mogliśmy zdobyć, a zapłacili już państwo za niego przelewem, nadpłata zostanie umieszczona na specjalnym koncie w naszej firmie. Można ją będzie wykorzystać przy ewentualnych następnych zakupach (nadpłatę odejmiemy od rachunku). Możemy również zwrócić całą kwotę na wskazany rachunek bankowy.

     
  3. Dowód zakupu

    Do każdego zamówienia dołączana jest faktura lub paragon. Faktura może być wystawiona na dowolną osobę.
    Dane zostaną umieszczone z formularza.

     
  4. Formularz

    Składając zamówienie należy dokładnie wypełnić formularz i zwrócić uwagę:
    1. Czy ma zostać wystawiona faktura czy paragon?
    2. Czy adres wysyłki jest różny od adresu widniejącego na ewentualnej fakturze?
       
  5. Czas oczekiwania = czas dostawy przesyłki + czas przygotowania paczki.

    Informacja o tym w jakim czasie wysyłamy dany towar znajduje się w opisie każdego produktu - "wysyłamy w ciągu".
    - "wysyłamy w ciągu 24h" oznacza, że taki towar mamy w magazynie i prawdopodobnie zdążymy go wysłać w ciągu
    24h (1 dzień roboczy) od chwili zamówienia - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania.
    - "wysyłamy w ciągu 3-5 dni" oznacza, że produkt wkrótce będzie dostępny (możliwa wysyłka najwcześniej po 3 dniach roboczych od chwili zamówienia - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania.
    - "wysyłamy w ciągu 14 lub 21 dni" oznacza, że tego produktu nie mamy na magazynie lub jest w trakcie dostawy dostawy do naszego sklepu - przewidywany czas dostawy: 1 dzień od daty wysłania
    .
    - produkt "niedostępny" - tego towaru nie można zamówić i nie wiemy dokładnie od kiedy produkt będzie znów dostępny,
    - czas dostawy firmą kurierską: 1 dzień roboczy.
    - czas dostawy pocztą polską dla przesyłek do krajów UE: 2-6 dni roboczych.
    Czas realizacji zamówienia i czas dostawy, podajemy licząc dni robocze. 

     
  6.  Reklamacje, zwroty, wymiana.

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
    Protokół reklamacyjny


    Zwracany produkt musi być:
    - w niepogorszonym stanie,
    - nie nosić śladów użytkowania,
    - posiadać oryginalne metki,
    - fabryczne zabezpieczenia rakiet tenisowych - folie na rączkach,
    - nie może być pobrudzony i niekompletny.
    W przypadku nie spełnienia powyższych punktów, sklep zastrzega sobie możliwość odesłania asortymentu na koszt Klienta.
    Towar powinien być zostać opakowany w sposób zapobiegający jego uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli istnieje taka możliwość, prosimy o zapakowanie produktów w oryginalny karton.
    Zwracany towar prosimy odesłać wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym oświadczeniem na adres:​​ 
    Protenis, ul. Myśliwiecka 4a, 00-459 Warszawa.

    Gwarantujemy zwrot wartości asortymentu wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu wszystkich zamówionych produktów) w terminie do 14 dni od chwili otrzymania zwracanego towaru przez Klienta. Paczka odsyłana na koszt sklepu lub za pobraniem nie zostanie przyjęta.
    Istnieje możliwość  zwrotu lub wymiany osobiście w siedzibie sklepu, pod adresem: PROTENIS, ul. Myśliwiecka 4a, 00-459 Warszawa.
    Uwaga: sklep nie przyjmie zwrotu naciągu w roli jeśli okaże się, że naciąg został odcięty (prosimy o przemyślane zakupy naciągów w rolach).

    7.  Gwarancja

    Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta lub importera z wyjątkiem: naciągów, owijek, rakiet do squasha, piłek.

    8. Anulowanie zamówienia

    W celu anulowania zamówienia, dodania czy usunięcia jednego z zamówionych produktów lub zmiany formy dostawy prosimy o kontakt telefoniczny - 0226212750. Można również wysłać maila z odpowiednią dyspozycją.

    Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane, nie możemy wprowadzić już jakichkolwiek zmian.

    9. Łączenie zamówień

    Jeśli w ciągu jednego dnia otrzymamy dwa lub więcej zamówień od jednego klienta, połączymy je w całość, aby zminimalizować koszty dostawy. Łączyć zamówienia można także wtedy, gdy dane na fakturach mają być różne. Wystawimy osobne faktury do każdego z zamówień pomimo jednej wspólnej przesyłki.